torstai 4. toukokuuta 2017

IDEAS FOR TITLES - PART 1

Tänään haluan aloittaa uuden postaussarjan Bujo & More :ssa! Tässä postaussarjassa siis jaan teille erilaisia ideoita otsikoiden kirjoittamiseen bullet journaliin. Tämän postauksen kuvissa oon kirjoitellut eri viikonpäiviä eri tavalla, mutta näitä ideoita voi soveltaa mihin tahansa otsikoihin!

Oon käyttänyt näiden tekemiseen Mildlinereita sekä Stabilon point 88 -kyniä, mutta muutkin tussit ja värikynät sopii ihan hyvin!

Today I want to start a new blog post series on Bujo & More! In this post series I'm going to share my ideas for writing different titles in your bullet journal. In the photos of this post I've written different days of the week, but you could use these for any kind of titles!

I've used Mildliners and Stabilo point 88 -pens for doing these, but any markers and colored pens will work!

bullet journal ideas

bujo ideas

mildliner

stabilo point 88

daily bullet journal pages

bujo dailies

bujo blogi

bujo day titles

otsikko ideoita bujoon

Mikä näistä ideoista on sun lemppari?

Which of these ideas is your favorite?

8 kommenttia:

  1. Oi ehdottomasti toi perjantai teksti on mun lemppari. Muutkin kyllä tosi kivoja:)

    http://neeavallin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Perjantai.. ihana fontti, väri ja muutenkin viikon paras päivä 😂

    VastaaPoista
  3. Perjantai nousi kyllä itsellänikin heti suosikiksi! Hei tuli mieleen, että kuinka paksuja tuon kirjan sivut on? Kun tuntuu, että omassani on aika ohkaiset ja kuultaa aika helposti lävitse esim. värikkäät stabilot. Ensi kerralla täytyy ostaessa kiinnittää tähänkin asiaan huomiota! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Mulla on käytössä Leuchtturm 1917 ja kyllä ne sivut aika ohkasia on, koska vihkossa on kuitenkin noin 250 sivua! Stabilot joo kuultaa läpi, muttei niin paljon että mua ainakaan häiritsisi :)

      Poista
  4. Tuli vaan tosta perjantaista mieleen, että ootko saanu inspiraatiota semmoselta tubettajalta ku Unelmoin? Näytti vaan tosi samalta ja teen useimmat otsikot vähän samalla mutta omaa silmää enemmän miellyttävällä tyylillä. Jos et oo käyny kattoo, suosittele, sieltä oon saanu inspiraation bujoiluun ite ja vaikkei niitä videoita hirveen montaa ookaan, ne on tosi laadukkaita ja henkilö, joka ei ollu enne kuullu sanayhdistelmää bullet journal pääs heti kärryille ja alotti. Suosittelen siis lämpimästi! Noista kirjotustyyleistä mun lempparit on toi Friday ja toi Saturday :)

    liveloveanddraw.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyseinen tubettaja ei oo tuttu, mutta tota tyyliä oon nähnyt monessakin paikassa, ei siis oo täysin mun omaa ideaa! :) Mutta juu, täytyypä tuo käydä katsomassa :)

      Poista